13 October 2011

BOTANICAL CUCTOMIZED SKIN CARE

SET TERHANGAT DI PASARAN
KENAPA???
PRODUK KELAS SATU YANG HEBAT DENGAN HARGA YANG MAMPU MILIK

Produk daripada Bahan Botani
KUASA ALAM MEMBAWAKAN KECANTIKAN

Jimatkan masa dan wang anda buatlah keputusan yang terbaik hari ini...


Set botanical 1 - Untuk kulit kering

1- Cleanser:RM65.00
Cleanser di gunakan untuk membersih dan membuang mekap dgn lembut pada muka tanpa mengeringkan muka. Untuk set ini, cleanser mempunyai ekstrak hibiscus untuk mengelakkan ketidakselesaan dan rasa ketat di muka. Selepas cleanse muka, muka akan terasa bersih dan segar.

2- Mask:
RM75.00
Mask untuk set ini yang juga mempunyai ekstrak hibiscus bertindak untuk mengembalikan radiance dan membuang kotoran. Mask mempunyai bintil halus yang memecah kepada partikel lembut untuk membersihkan muka. Selepas memakai mask ini, kulit anda akan terasa lembut dan sihat.

3- Freshener:
RM65.00 
Freshner yang diadun dengan ekstrak hibiscus adalah alcohol-free dan digunakan untuk menyegar dan menyeimbangkan kulit. Freshner juga melembut dan memberi kesekataan kepada kulit sebagai persediaan untuk pelembab.

4- Pelembab (Moisturizer):
RM80.00
Formula moisturizer untuk set kulit kering dimuatkan dengan hibiscus dan bunga matahari. Moisturizer yang sangat lembab memberi keselesaan dan kelembutan tanpa meminyakkan kulit. Formula moisturizer yang diperkaya ini menyeimbang kesihatan kulit dan tahap kelembapan kulit.


Set botanical 2 - Untuk kulit Normal


1Cleanser:RM65.00
Cleanser di gunakan untuk membersih dan membuang mekap dgn lembut pada muka. Cleanser ini menjadikan muka menjadi tampak sihat dan segar. Cleanser ini mempunyai ekstrak formula kuntum pokok beech dan beberapa formula botani. 

2- Mask:RM75.00
Mask penyegaran ini memenuhi kehendak kulit anda; iaitu melembapkan kawasan kering di muka dan sebaliknya menyerap minyak di kawasan berminyak. Ramuan mask ini termasuklah kuntum pokok beech, daun raspberry dan biji apricot. Mask ini membersihkan pori-pori kulit dan membuang bendasing dan kotoran di muka.


3-  Freshener:RM65.00
Freshener ini menyeimbangkan kulit dan menyegarkan tanpa mengeringkan muka. Freshener set ini juga terdiri dari ekstrak kuntum pokok beech. Freshener ini mengecilkan pori-pori dan membaiki tekstur kulit agar kelihatan lebih licin dan sihat. 

4- Pelembab (Moisturizer):RM80.00
Moisturizer set ini mengekalkan kelembapan kulit pada kadar lembab yang sesuai untuk kulit. Moisturizer ini menjadikan kulit lebih licin dan segar tanpa kelihatan berminyak. Moisturizer ini di adun dengan formula kuntum pokok beech dan ekstrak jojoba. 


Set botanical 3 - Untuk kulitBerminyak

1- Cleanser:RM65.00
Cleanser penyeimbang ini membersih dan memurnikan kulit tanpa mengurangkan zat-zat dan elemen penting di muka. Cleanser yg berasaskan air ini membantu menyeimbangkan kulit dan menjadikan kulit terasa segar dan halus. Cleanser ini mempunyai formula zat hazel.

2- 
Mask:RM75.00
Deep-cleansing mask ini menyeram semua kekototan, mengawal lebihan minyak dan memperbaharui kulit. Mask ini menghaluskan pori=pori dan menjadikan muka kelihatan bersih. Mask ini mempunyai formula tanah liat kaolin dan hazel.

3- 
Freshener:RM65.00
Freshner yang diadun dengan ekstrak hazel adalah alcohol-free yang menyeral minyak tanpa mengeringkan kulit. Freshener yang menjernihkan kulit ini menjadikan kulit halus dan lembut.

4- 
Pelembab (Moisturizer):RM80.00
Formula moisturizer yg ultra-light dan tidak berminyak mengawal lebihan minyak disamping memberikan kelembapan seimbang yang diperlukan kulit. Kulit akan terasa lembut dan kelihatan bersih. Formula ini mengandungi ekstrak hazel. 

SETIAP PRODUK DALAM MARY KAY BOTANICAL CUSTOMIZED SKIN CARE COLLECTION mengandungi BIO-ENRICHEDTM, sejenis sebatian ramuan berkhasiat yang termasuk,GINGSENG, BUAH DELIMA dan OAT


Adakah anda masih ragu-ragu dengan Mary Kay? jika benar, ternyata anda telah rugi kerana telah ramai yang telah mencuba produk Mary Kay dan mendapat perubahan yang sangat positif...kulit mereka sekarang semakin licin dan gebu dan berseri!.

Jika was-was anda x dapat di bendung lagi dengan produk ini, anda berhak mendapat FREE facial utk mencuba produk mary kay dengan saya. SMS/PM/Email sy untuk pertanyaan lanjut.  :)

Facial akan di buat mengikut range skin care yang bersesuaian dengan kulit anda. PERCUMA.