07 November 2011

Edisi terhad



Haa.. ini Mas punya ketegori best seller..

(Ragam Customer) ~
 Seorang suami mitsali telah membeli 1 set utk isteri tersayang...Bila berjumpa seminggu selepas itu si suami bercerita tentang spa kaki Mary Kay tanpa ditanya..Oiii..bagus betul bersih kaki-kaki ni..(brp byk dia punya kaki..) kuku-kuku putih bersihlah..macam cloroc..(Mas tersentak cam nak melopong sikit dgr cloroc...dia cam perasan..) x lah mcm cloroc tp memang bersihlah, cream dia bes jugak, kaki lembut jer, lembab basah tp x berminyak..Bila jumpa wife dia Mas tanya ok ke Pedicure Set Mary Kay..?? Dengan pantas dia jawab OK..bru je letak besen nk rendam kaki kaki org lain yang masuk dulu...(Masa tu Mas dh dapat bayangan kaki siapa....???)


Kadang-kadan kita lupa tang kaki sbb sibuk jaga muka, rambut,tangan dll, maka terabailah ia jadilah cam kaki kt atas tu...(ingatan untuk diriendiri gak...) cam padang jarak padang terkukur...Sedangkan kaki juga tunjang kepada kecantikan kita lho...


Tips tuk dapatkan kaki yang cantik...


Hilangkan Cat Kuku Lama
Hal pertama yang harus anda lakukan adalah menghilangkan cat kuku Anda yang lama melekat di kuku Anda. Gunakan cairan penghilang cat kuku beserta cotton bud, kemudian gosokkan ke bahagian kuku Anda yang bercat.

Rendam Kaki
Merendam kaki adalah salah satu cara yang efektif untuk mendapatkan kaki yang indah. Anda cukup menyiapkan air suam dalam besen yang dicampurkan Relaxing Food Soak
dan rendam kaki anda. Lakukan selama 15 minit



Urut & Gosok Kaki
Urutkan Energizing Foot Scrub pada kaki, gosok kaki Anda dengan menggunakan  Pedicure Brush/Pumice Sstone dapat free bila beli Pedicure Set, kemudian siram kaki Anda dengan menggunakan air dingin.Membantu managgalkan kulit mati.
Setelah selesai melakukan langkah-langkah di atas, keringkan kaki Anda dengan menggunakan towel kering.

Lembabkan Kaki
Urutkan Sooting Foot Balm membantu pelembapan dan menjadikan kaki anda lembut..

SELAMAT MENCUBA..


.

***Jadi, untuk mendapatkan kaki yang cantik Anda hanya perlu melakukan hal-hal di atas. Cukup mudah bukan? Jika kaki Anda cantik, penampilan Anda tentu lebih mempesona.




---------------------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------